EN

"PAŞA Bank"ın təklif etdiyi həllər KOS bizneslərinin rəqabətədavamlılığını gücləndirir - Heydər Süleymanov

Bakı. Trend:

Ölkənin aparıcı korporativ maliyyə institutu "PAŞA Bank"ın kiçikvə orta sahibkarlığın inkişafına yönəlmiş müasir yanaşmalarıbizneslərin inkişafını sürətləndirir. Hal-hazırda müştəriməmnuniyyətinin artırılması və göstərilən xidmətlərin keyfiyyətininyüksəldilməsi məqsədilə Bankda “Customer first” təşəbbüslərininhəyata keçirilməsini nəzərə alaraq, biz KOS sektorunun inkişafınaedilən töhfələr və sahibkarlara təmin etdiyi rəqabət üstünlüklərini“PAŞA Bank”ın KOS və KİB Rəqəmsal Məhsul üzrə aparıcı direktoruHeydər Süleymanovla müzakirə etdik.

Hörmətli Heydər bəy, bildiyimiz kimi, "PAŞA Bank"ın əsasdiqqəti real sektora, xüsusilə də KOS seqmentinə yönəlib. Zəhmətolmasa, KOS müştərilərə göstərilən yanaşma və təqdim olunan əsasməhsullar haqqında oxucularımıza məlumat verərdiniz.

Sualınız üçün təşəkkür edirəm. Həyata keçirdiyimiz“CustomerFirst” təşəbbüsləri çərçivəsində hər bir müştəriyə hörmətvə diqqətlə yanaşmaq, onların ehtiyaclarını anlamaq, müsbət təcrübəyaratmaq və ən əsası müştəri məmnuniyyətini artırmaq bizim başlıcaməqsədlərimizdəndir. KOS seqmentində əsas niyyətimiz sahibkarlaramaliyyə resurslarına daha sürətli və rahat çıxış imkanı yaratmaq,onların bizneslərini inkişaf etdirmələrinə və daha effektiv şəkildəidarə etmələrinə dəstək olmaqdır.

Bu məqsədlə "PAŞA Bank" KOS müştərilərinə bir sıra innovativrəqəmsal məhsullar təqdim edir, o cümlədən sürətli vəavtomatlaşdırılmış rəqəmsal kredit məhsulu, POS kreditləri,faktorinq, biznes kartları və digər məhsullar. Həmçinin, bankkorporativ müştərilərimizin tədarükçülərinə də maliyyə dəstəyiverən məhsullar və bizneslərin dövriyyə kapitalını idarə etməsinəkömək edən kredit alətləri təqdim edir.

2025-ci ilin “CustomerFirst” ili elan edilməsi “PAŞABank” müştəriləri üçün nə deməkdir? Bu yanaşma gündəlik bankfəaliyyətinizə necə təsir edir?

Bu, ilk növbədə, müştərilərlə münasibətlərin standart yanaşmadanstrateji tərəfdaşlığa keçidi deməkdir. Artıq biz sadəcə ehtiyaclaracavab vermir, onları proaktiv şəkildə öncədən müəyyən edir və uyğunhəllər hazırlayırıq. Bu yanaşma nəticəsində komandamızın daxiliprosesləri təkmilləşib, qərarlarımız daha çevik və məlumat əsaslıolub, müştəriyə dəyər yaratmaq baxımından daha məqsədyönlü addımlaratırıq. Bu dəyişiklik konkret nəticələr verir – müştərilərimiz dahaoperativ cavablar alır, təklif etdiyimiz həllər isə onların realbiznes hədəflərinə daha uyğun olur. Ən əsası isə bu yanaşma bizəmüştəri ilə yalnız bu günü deyil, gələcəyi də birlikdə planlamaqimkanı yaradır.

Hal-hazırda "PAŞA Bank"ın ən çox tələb olunanməhsullarından biri onlayn biznes kreditidir. KOS müştəriləriarasında bu məhsula böyük maraq var. Bu kredit həlli bizneslərəhansı rəqabət üstünlükləri qazandırır?

Tamamilə doğrudur. Bizim təqdim etdiyimiz rəqəmsal kreditlərKOS-lara bir neçə mühüm rəqabət üstünlüyü verir. İlk üstünlük sürətvə rahatlıqdır: ənənəvi kreditləşmədən fərqli olaraq, bizimrəqəmsal kredit həllərimiz sayəsində sahibkarlar banka gəlmədən,tam onlayn şəkildə müraciət edə bilər və qısa müddət ərzində cavabala bilərlər. Bəzi məhsullar üzrə kreditin təsdiqi və vəsaitinhesablanması yalnız bir neçə dəqiqə ərzində baş verir.

Təchizat və distribütor şəbəkələrinin maliyyələşdirilməsi başqabir üstünlükdür. Onlayn kreditlər həm də böyük təchizatzəncirlərində iştirak edən KOS-lar üçün üstün fürsətlər yaradır.Təchizat Zənciri Maliyyələşməsi (Supply Chain Finance) vəDistribusiya Zənciri Maliyyələşməsi (Distributor Chain Finance)vasitəsilə sahibkarlar öz dövriyyə vəsaitlərini optimallaşdıra vənağd pul axınlarını effektiv idarə edə bilirlər. Təklif etdiyimizhəllər KOS bizneslərinin rəqabətədavamlılığını gücləndirir.

Bankın təqdim etdiyi onlayn kredit məhsulu ən çox hansınöv bizneslərə uyğundur və onlara hansı əsas faydaları təklifedir?

Təqdim edilən məhsul ilk növbədə pərakəndə və topdansatışticarət sahəsində fəaliyyət göstərən bizneslər üçün nəzərdətutulub. Bu bizneslərdə dövriyyə kapitalına yüksək tələbatmövcuddur və tez-tez mal dövriyyəsini artırmaq üçün əlavə maliyyəresurslarına ehtiyac duyulur. Məhsulun faydalarına gəlincə, onunsayəsində sürətli likvidlik əldə edərək stokları artırmaq və dahaböyük sifarişlər qəbul etmək mümkündür. Distribusiya ZənciriMaliyyələşməsi ilə tədarükçülərlə daha əlverişli şərtlərlə işləməkvə onlayn müraciət və avtomatik təsdiqlə operativ maliyyə dəstəyiəldə etmək asanlaşır.

Məhsul, həmçinin, istehsalat və sənaye müəssisələrinəyönəlikdir. İstehsalçılar xammal alışı və genişlənmə üçün maliyyəehtiyacı duyurlar. Bu istiqamət üzrə məhsul xammal alışı üçün qısamüddətdə əlavə kapital əldə etmək, Təchizat Zənciri Maliyyələşməsiilə daha sərfəli şərtlərlə təchizatçılarla əməkdaşlıq etmək vəkreditin çevik geri ödəniş qrafiki sayəsində istehsal dövrlərinirahat planlaşdırmaq imkanı verir.

“PAŞA Bank” 2024-cü ildə nüfuzlu "Euromoney" nəşritərəfindən KOS sektoruna verdiyi töhfələr sayəsində "Ən yaxşı KOSbankı" adına layiq görülüb. Bu kontekstdə soruşmaq istərdik ki,yerli bazarda rast olunduğu praktikadan fərqli olaraq, “PAŞA Bank”biznes krediti üçün müraciət edən sahibkarlardan çoxsaylı sənədlərvə maliyyə hesabatları tələb etməyin qarşısını necəalır?

Bu mükafat bizim üçün böyük bir uğurdur və bu, KOS-larıninkişafına verdiyimiz dəstəyin beynəlxalq səviyyədə tanınmasınıngöstəricisidir. Sualınıza cavab olaraq vurğulamaq istərdim ki, əsasməqsədimiz KOS-ların maliyyə əlçatanlığını maksimum dərəcədəsadələşdirmək və onları ənənəvi bank prosedurlarının yaratdığımaneələrdən azad etməkdir. Bu səbəbdən onlayn biznes kreditimüraciət prosesi zamanı mürəkkəb tələblər və çətin maliyyəhesabatlarına ehtiyac yoxdur. Sahibkarlara yalnız VÖEN məlumatlarıvə dövriyyə üzrə minimum məlumatlar tələb olunur. Əksər hallarda,müştəri banka heç bir əlavə sənəd təqdim etmədən onlayn şəkildəkredit ala bilər.

Ənənəvi biznes kreditlərində olduğu kimi, mürəkkəb maliyyəbalansları və ya mənfəət-zərər hesabatlarının təqdim edilməsi tələbolunmur. Kreditin təsdiqi üçün real dövriyyələr və hesabhərəkətləri əsas götürülür. Sahibkarların biznes fəaliyyəti “PAŞABank”ın daxili Big Data və süni intellekt əsaslı skorinq modeli iləqiymətləndirilir. Bu model müştərinin bank dövriyyəsini, vergiödənişlərini və digər iqtisadi göstəricilərini analiz edərək qərarqəbul edir, hətta bir çox hallarda zaminliyə və girova ehtiyacqalmır.

Həmişə olduğu kimi, “PAŞA Bank” 2025-ci ildə də KOS-larıninkişafını dəstəkləyən və onların maliyyə əlçatanlığını artıranhəllər yaratmağa davam etməyi planlaşdırır.

Chosen
0
4
az.trend.az

4Sources