AZ

Üzv dövlətdə verilmiş analoji sənədlərin tanınması belə olur

Üzv dövlət tərəfindən verilmiş analoji sənədlərin tanınması prosesi, Agentlik tərəfindən həyata keçirilir.

Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, “Aviasiya personalına şəhadətnamələrin, vəsiqələrin və ya sertifikatların verilməsi və digər dövlətdə verilmiş analoji sənədlərin tanınması Qaydaları”nda əksini tapıb.

Agentlik, bu sənədləri təsdiq edərək onların etibarlılığını təmin edir. Təsdiq edilmiş sənəd sahibləri, imtiyazlarını bu Qaydalara uyğun olaraq həyata keçirə bilərlər. Təsdiq prosesi, ərizəçinin mövcud ixtisas, təcrübə, tibbi yararlılıq və digər səriştələrini təsdiqləyən sənədləri tələb edir. Ərizəçi, Agentlik tərəfindən tələb olunduqda əlavə təlim və ya imtahanlardan keçməli ola bilər. Agentlik, təsdiq prosesində ərizəçinin mövcud şəhadətnaməsinə uyğun olaraq əlavə sənədlər tələb edə bilər. Üzv dövlətin mülki aviasiya qurumunun təsdiq məktubu, təhlil üçün Agentliyə təqdim edilə bilər. Agentlik, üzv dövlət tərəfindən verilmiş sənədin təsdiqi üçün səlahiyyətli qurumdan təsdiq məktubu tələb edə bilər. Şəhadətnamə və digər analoji sənədlərin təsdiqi, yalnız onların qüvvədə olduğu müddət ərzində həyata keçirilir.

Seçilən
4
heftelik.az

1Mənbələr